23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 190-457771
Offentliggjort
30.09.2020
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
26.10.2020 Kl. 10:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=280493&B=ROSKILDE

Udbyder

Roskilde Kommune

Vindere

Udbud af rammeaftaler for el-arbejde

(08.01.2021)
Kemp & Lauritzen A/S
Langebjerg 2
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for tømrer- og snedkerarbejde

(08.01.2021)
Juul & Nielsen A/S
Erhvervsvej 15
2600 Glostrup

Udbud af rammeaftaler for murerarbejde

(08.01.2021)
CH BYG A/S
Bækgårdsvej 66
4140 Borup

Udbud af rammeaftaler for kloakarbejde

(08.01.2021)
Gundsø Entreprenør Forretning A/S
Langebjerg 8
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for VVS- og blikkenslagerarbejde

(08.01.2021)
Thorsen & Petersen VVS A/S
Tjærebyvej 61
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for el-arbejde

(08.01.2021)
Andersen & Heegaard EL A/S
Knudslundvej 33
2605 Brøndby

Udbud af rammeaftaler for VVS- og blikkenslagerarbejde

(08.01.2021)
Andersen & Heegaard A/S
Knudslundvej 33
2605 Brøndby

Udbud af rammeaftaler for gulvbelægningsarbejde

(08.01.2021)
Roskilde Gulventreprise A/S
Himmelev Bygade 68B
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for kloakarbejde

(08.01.2021)
Per Aarsleff A/S
Industriholmen 2
2650 Hvidovre

Udbud af rammeaftaler for tømrer- og snedkerarbejde

(08.01.2021)
Combi Byg A/S
Valhøjs Alle 160
2610 Rødovre

Udbud af rammeaftaler for malerarbejde

(08.01.2021)
Combi Byg A/S
Valhøjs Alle 160
2610 Rødovre

Udbud af rammeaftaler for tømrer- og snedkerarbejde

(08.01.2021)
Tømrermester Mads Hyllehøj ApS
Industrivej 37
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for VVS- og blikkenslagerarbejde

(08.01.2021)
Finn L. & Davidsen A/S
Finlandsgade 13
4690 Haslev

Udbud af rammeaftaler for kloakarbejde

(08.01.2021)
CH BYG A/S
Bækgårdsvej 66
4140 Borup

Udbud af rammeaftaler for malerarbejde

(08.01.2021)
Malerfirmaet Petersen & Andersen A/S
Vilhelm Bergsøes Alle 8
2860 Søborg

Udbud af rammeaftaler for murerarbejde

(08.01.2021)
Combi Byg A/S
Valhøjs Alle 160
2610 Rødovre

Udbud af rammeaftaler for glarmesterarbejde

(08.01.2021)
Snedkermester Arne Pedersen A/S
Kornerups Vænge 7
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for malerarbejde

(08.01.2021)
Malerfirma Robert Rasmussen A/S
Mesterlodden 7
2820 Gentofte

Udbud af rammeaftaler for murerarbejde

(08.01.2021)
Snedkermester Arne Pedersen A/S
Kornerups Vænge 7
4000 Roskilde

Udbud af rammeaftaler for el-arbejde

(08.01.2021)
EL:Con
Bytoften 11
4000 Roskilde

Opdateringer

Annullering
(08.01.2021)

Håndværkeydelser for vedligeholdelsesopgaver under 50 000 DKK


Roskilde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Roskilde Kommune
CVR-nummer: 29189404
Postadresse: Rådhusbuen 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Valentina Stosic
E-mail: Valentinas@roskilde.dk
Telefon: +45 46313042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=280493&B=ROSKILDE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=280493&B=ROSKILDE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af håndværkeydelser for vedligeholdelsesopgaver under 50 000 DKK

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter en rammeaftale, der vedrører håndværkerydelser for vedligeholdelsesopgaver, som er fagentreprise, for under 50 000 DKK. Fagentreprise er opgaver, hvor bygherre skønner, at over halvdelen af en opgave vil være inden for ét fagområde. Målsætning er, gennem planlagt vedligehold samt hurtig og smidig indsats, at sikre de bedst mulige bygningsmæssige faciliteter for borgere og ansatte i Roskilde kommune.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 17 700 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44230000 Tømrerarbejde til bygningsbrug
45232410 Kloakeringsarbejder
45262500 Murværks- og murerarbejder
45262520 Murerarbejde
45310000 Udførelse af elektriske installationer
45330000 Blikkenslagerarbejde
45332000 Blikkenslager- og rørlægningsarbejde
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
45430000 Udførelse af gulvbelægninger og vægbeklædning
45440000 Maler- og glarmesterarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

 

4000 Roskilde

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter en rammeaftale, der vedrører håndværkerydelser for vedligeholdelsesopgaver, som er fagentreprise, for under 50 000 DKK. Fagentreprise er opgaver, hvor bygherre skønner, at over halvdelen af en opgave vil være inden for ét fagområde. Målsætning er, gennem planlagt vedligehold samt hurtig og smidig indsats, at sikre de bedst mulige bygningsmæssige faciliteter for borgere og ansatte i Roskilde kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 17 700 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges 2 gange á 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 40
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Teknisk og faglig formåen:

Ansøger skal opfylde nedenstående krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143.

Ved evaluering af ansøgerens tekniske/faglige formåen vil der for hvert fagområde, der bliver ansøgt om prækvalifikation indenfor, blive lagt vægt på følgende krav:

1) Bedste referencer på vedligeholdelsesopgaver på kommunale bygninger eller institutioner inden for det ansøgte fagområde. Ved bedste referencer forstås graden af relevans på vedligeholdelsesopgaven.

Jo større relevans med det faglige område desto højere vurdering.

Som minimumskrav gælder, at ansøger skal indsende følgende oplysninger om referencer:

- En referenceliste indeholdende minimum 2 (og maksimum 4) referencer

- Arbejdet på den enkelte reference skal være udført inden for de seneste 3 år

- For hver reference beskrives det udførte arbejde, arbejdets samlede omfang i beløb, navn på kunden med angivelse af kontaktperson og telefonnummer.

Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage stikprøvekontrol af referencerne hos de angivne kontaktpersoner.

2) Angivelse af faglige kvalifikationer i form af kompetenceudviklende kurser og efteruddannelser på 3 udvalgte medarbejdere, som skal varetage opgaverne for bygherre.

- Jo flere fagligt relevante kurser og efteruddannelser, desto højere vurdering.

Ordregiver forbeholder sig ret til at kræve nærmere dokumentation om medarbejdernes faglige kvalifikationer inden kontraktstart.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse 2 gange á 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Teknisk og faglig formåen:

Ansøger skal opfylde nedenstående krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143.

Ved evaluering af ansøgerens tekniske/faglige formåen vil der for hvert fagområde, der bliver ansøgt om prækvalifikation indenfor, blive lagt vægt på følgende krav:

1) Bedste referencer på vedligeholdelsesopgaver på kommunale bygninger eller institutioner inden for det ansøgte fagområde. Ved bedste referencer forstås graden af relevans på vedligeholdelsesopgaven.

Jo større relevans med det faglige område desto højere vurdering.

Som minimumskrav gælder, at ansøger skal indsende følgende oplysninger om referencer:

- En referenceliste indeholdende minimum 2 (og maksimum 4) referencer

- Arbejdet på den enkelte reference skal være udført inden for de seneste 3 år

- For hver reference beskrives det udførte arbejde, arbejdets samlede omfang i beløb, navn på kunden med angivelse af kontaktperson og telefonnummer.

Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage stikprøvekontrol af referencerne hos de angivne kontaktpersoner.

2) Angivelse af faglige kvalifikationer i form af kompetenceudviklende kurser og efteruddannelser på 3 udvalgte medarbejdere, som skal varetage opgaverne for bygherre.

- Jo flere fagligt relevante kurser og efteruddannelser, desto højere vurdering.

Ordregiver forbeholder sig ret til at kræve nærmere dokumentation om medarbejdernes faglige kvalifikationer inden kontraktstart.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Som minimumskrav gælder, at ansøger skal indsende følgende oplysninger om referencer:

- En referenceliste indeholdende minimum 2 (og maksimum 4) referencer

- Arbejdet på den enkelte reference skal være udført inden for de seneste 3 år

- For hver reference beskrives det udførte arbejde, arbejdets samlede omfang i beløb, navn på kunden med angivelse af kontaktperson og telefonnummer.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/10/2020
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 29/05/2021
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/09/2020

Send til en kollega

0.082