23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 111-269573
Offentliggjort
10.06.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Midtjylland, Hospitalsenheden Vest

DNV Gødstrup - Udbud af indendørs og udendørs skilte og wayfindingelementer


Region Midtjylland, Hospitalsenheden Vest

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland, Hospitalsenheden Vest
CVR-nummer: 29 19 09 25
Postadresse: Regionshospitalet Herning, Gl. Landevej 61
By: Herning
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mai Sloth
E-mail: misl@niras.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vest.rm.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

DNV Gødstrup - Udbud af indendørs og udendørs skilte og wayfindingelementer

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44423400 Skilte og beslægtede produkter
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører anskaffelse af indendørs og udendørs skilte og wayfindingelementer til DNV Gødstrup, omfattende produktion, levering og montering af udendørs og indendørs skilte/wayfindingelementer til fremførtel på Regions hospitalet Gødstrup, Psykiatrien og NIDO. De områder som skal skiltes, er indkørselsveje, p-arealer, gangarealer, de primære indgangsarealer, primære gangarealer, hovedtrapperum og patientrettedehovedfunktioner frem til ankomststandere, receptioner og henvendelsessteder samt dørskilte i patientrettedegangforløb.

Opgaven udbydes i fagentreprise og med AB92 med Region Midtjyllands tilføjelser og fravigelser.

Det udbudte arbejde er mere detaljeret beskrevet i udbudsmaterialet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 4 687 777.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
34992000 Skilte og belyste skilte
31523000 Lysskilte og belyste navneplader
44100000 Materialer til bygge- og anlægsarbejder og hermed beslægtede varer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

DNV-Gødstrup

Gødstrupvej 43

7400 Herning

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører anskaffelse af indendørs og udendørs skilte og wayfindingelementer til Regionshospitalet Gødstrup (herefter betegnet bygherre/DNV Gødstrup).

Det nye hospital i vest, Regionshospitalet Gødstrup er beliggende nordvest for Herning. Hospitalet står færdigti 2020 og åbner op for patienter i 1. kvartal 2021. Hospitalet er et af de nye supersygehuse og skal være akuthospital og varetage regionale funktioner og specialer for borgerne i den vestlige del af Region Midtjylland. Som en del af det 145 000 m2 store hospital vil 13 000 m2 være til psykiatrien. Derudover vil hospitalet indeholde forsknings- og uddannelsescentret NIDO.

Nærværende udbud omfatter produktion, levering og montering af udendørs og indendørs skilte/wayfindingelementer til fremført el og omfatter Regionshospitalet Gødstrup, Psykiatrien og NIDO. Deområder som skal skiltes er indkørselsveje, p-arealer, gangarealer, de primære indgangsarealer, primære gangarealer, hovedtrapperum og patientrettede hovedfunktioner frem til ankomststandere, receptioner og henvendelsessteder samt dørskilte i patientrettede gangforløb.

Opgaven udbydes i fagentreprise og med AB92 med Region Midtjyllands tilføjelser og fravigelser.

Det udbudte arbejde er mere detaljeret beskrevet i udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Pris - Vægtning: 45
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 023-050458
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
08/06/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: DanSign A/S
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 687 777.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvaliceret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvaliceret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnetfor Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/06/2020

Send til en kollega

0.047