23948sdkhjf

DI indleder kampagne for globalisering

Ifølge Dansk Industri, er Irland et strålende eksempel på, at åbenhed over for udlandet er vejen til velstand. Således vil DI bruge Irland som eksempel til at indlede en kampagne for globaliseringen.
Dansk Industri (DI) er træt af at høre om myter og problemer i den stadigt stigende globalisering. Over de næste par uger vil organisationen derfor komme med analyser, kommentarer og rapporter, der kan tegne et mere positivt billede, fremgår det af Berlingske Tidende i dag.

- Vi vil skabe en større opmærksomhed om de muligheder, der ligger i det globale samfund. Og vise, i hvor høj grad Danmark er afhængig af udlandet, siger Hans Uldall-Poulsen, der er økonom i DI, til Berlingske Tidende.

Kommenter artiklen
Annonce
Annonce
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
    Andre Nordiske Medier

    Nyhedsbreve

    Send til en kollega

    0.079