23948sdkhjf

Stigende service-omsætning hos AP&T Danmark

Stadig flere danske kunder tegner servicekontrakt den svenske maskinproducent.
Andelen af kunder som vælger at tegne servicekontrakt med AP&T stiger stadig.

– AP&T Danmark sørger for, at kundernes maskiner opfylder lovmæssige sikkerhedskrav, og at de fungerer på en driftsikker måde. Gennem regelmæssig og koordineret service forbygger vi problemer og danner grundlaget for en høj tilgængelighed, skriver AP&T i en pressemeddelelse.

AP&T Danmark holder styr på behovet
Servicebehovet kan skifte meget mellem forskellige kunder og virksomheder, afhængig af hvor hårdt udstyret køres. En del presser har behov for vedligeholdelse hver tiende uge, for andre er det tilstrækkeligt med en gang hver andet år. Men det er ikke noget, kunden behøver at bekymre sig om.

– Det spørgsmål, man skal stille sig selv som kunde, er, om man skal gennemføre servicen, når man skal, eller når man virkelig vil. Vi optimerer serviceintervallet for hver presse og holder styr på, hvornår det er tid for næste service. Finder vores teknikere andet, der er nødvendigt at udbedre, kan det oftest løses på stedet, skriver AP&T.

Målet er, at kunderne skal kunne køre deres produktion på en sikker måde med få og velplanlagte produktionsstop, og at have en servicekontrakt, som tilpasses, når virksomheden eller lovkravene ændrer sig.
Læs mere om: AP&T
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11