23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny salgsmodel skaber interesse

Konsulentvirksomhed i Viborg oplever stor interesse for deres salgs- og marketingkoncept.

Det nystartede firma JBR Consult oplever stor interesse for deres salgs- og marketingkoncept. Firmaet, som er beliggende i Viborg, har fokus på små og mellemstore virksomheder indenfor jern- og metalindustrien.

- Det er her, min erfaring er opbygget, og det er her, vi kan gøre en forskel, fortæller Jørgen Bundgaard Randa, ejer af firmaet.

- Mange mindre og mellemstore virksomheder har vanskeligt ved, at få alle ender i organisationen til at hænge sammen. Tiden bruges på hasteopgaver og nuværende kunder. Herved flyttes fokus fra salg og marketing, hvilket betyder, at mange danske virksomheder går glip af vækst i omsætningen, forsætter han.

Et godt eksempel på, at døgnet kun har 24 timer er Kenneth Andersen – ejer af Aarestrup Værktøj:

- Med en hektisk dagligdag er det ikke altid nemt at have mange kasketter på. Samarbejdet med JBRC betyder, at jeg ikke længere skal bekymre mig om de langsigtede salgs- og marketingplaner, men kan fokusere på at få de daglige opgaver løst.

Gennem analyse og strukturering af salgsindsatsen ligger der mange gemte og glemte ressourcer i de danske virksomheder, mener Jørgen Bundgaard Randa.

Og han kan notere stor interesse for den nye måde at arbejde på, idet den adskiller sig fra traditionelt konsulentarbejde.

- Virksomhederne får derfor både en langsigtet planlægning samtidig med implementering af helt kortsigtede salgsopgaver. Ved konceptet med 1/3 sælger har virksomhederne mulighed for at få styrket salgsindsatsen langt billigere end ved at fastansatte en ny medarbejder, og det tiltaler mange virksomheder, slutter Jørgen Bundgaard Randa.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.148