23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kyocera holder styr på kundernes værktøj i intelligente "slikautomater"

Det kan være vanskeligt at holde styr på, hvor meget værktøj virksomheden har liggende og hvornår der skal bestilles nyt hjem. Derfor efterspørger flere og flere Kyocera Unimercos automatiserede værktøjsskabe

Da coronakrisen slog ind og Danmark lukkede ned, fik virksomhederne tid til at kigge på deres produktion. Hvor kunne man effektivisere og spare? Her har automatisering været et af de områder, mange virksomheder har arbejdet med og det mærker man hos værktøjsvirksomheden.

- Indenfor automatisering står vi ikke blot for at levere værktøj til kunder, men i stigende grad står vi også for hele håndteringen af deres værktøj i værktøjsskabe og for flowet af værktøj. Vi sælger flere og flere værktøjsskabe, som er ligesom slikautomater, hvor vi bare lægger værktøj ind i stedet, siger Henrik Schurmann, Group Vice President i Kyocera Unimerco. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.16|instance-web01