Sanistål henter digital direktør hos Lemvigh-Müller
Sanistål har ansat 48-årige Natascha Schøtt som ny direktør for Digital Sales & Engagement.
- Jeg synes, at Sanistål er en utroligt spændende virksomhed med et enormt udviklingspotentiale. Sanistål har en styrket omnichannel ambition, og et ønske om hele tiden at sætte nye standarder for digitalt salg og digitale services. Vi skal gøre det nemmere og mere effektivt at handle i Sanistål, så vores kunder i højere grad kan fokusere på at optimere deres tid og kerneforretning, siger Natascha Schøtt.
Hun har næsten 25 års erfaring fra marketingbranchen, hvor hun blandt andet har haft ledende marketingstillinger hos SSA Global, IBM Denmark og SAS Institute. Siden 2019 har Natascha Schøtt været director of marketing, communication & ecommerce i Lemvigh-Müller, og hun har dermed allerede et godt kendskab til grossistbranchen inden skiftet til Sanistål.
- Det er min oplevelse, at både de små VVS-kunder og de store industrikunder generelt set er blevet langt mere digitalt modne indenfor de seneste år. Det handler derfor om at skabe værdi gennem relevante digitale løsninger og services, og om at sikre en sammenhængende købsoplevelse, så vi fortsat vil være en stærk partner for vores kunder i fremtiden, siger Natascha Schøtt.
Natascha er en sværvægter
Administrerende direktør Claudio Christensen er begejstret for, at Natascha Schøtt nu bliver en del af den udvidede direktion i Sanistål.
- Vi er i fuld gang med at skabe en digital transformation i Sanistål, og hun skal være med til at sikre, at vi i direktionen har et konstant fokus på at blive så digitalt relevante som muligt for vores kunder, siger Claudio Christensen.
Han mener, at det er et stort plus, at Natascha Schøtt allerede har et godt kendskab til grossistbranchen.
- Natascha er en sværvægter i den danske marketingbranche med en stærk digital baggrund. Derudover er det er enorm styrke, at hun kender vores branche og vores kunder. Når vi i Sanistål i højere grad skal bringe kunderne med over i vores digitale univers, er det vigtigt at have en dyb forståelse for kundernes adfærd i den analoge verden, og det har Natascha, siger Claudio Christensen.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.