23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny strategi skal bane vejen for Sanistål de kommende år

Senest i starten af sommeren præsenterer teknik- og VVS-grossisten en ny strategi

I 2020 tog Sanistål hul på den såkaldte Genesis-strategi, der over en treårig periode skulle styrke forretningen og indtjeningen hos den nordjyske grossistvirksomhed.

Med Claudio K. Christensen som ny direktør skal der nu nye øjne på den strategiske del.

- Jeg er faktisk ved at lukke den ned. Genesis har været godt og er i bund og grund en række taktiske indsatsområder. Det er ikke det, jeg vil kalde en fuldbyrdet strategi, men en strategisk retning. Det er nogle gode initiativer omkring rentabilitet, cost og noget reorganisering. Det har været godt for Sanistål, for det har gjort, at vi kunne præsentere et symbolsk overskud i 2021. Men jeg vil ikke tage munden fuld og kalde den en hardcore strategi. Ikke i forhold til det, jeg er vant til i hvert fald, forklarer Claudio K. Christensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|