23948sdkhjf

Nyt om navne: Lemvigh-Müller rykker på private label

I august tiltrådte Diana Wellemberg, 40 år, i en nyoprettet stilling som marked director for private label hos Lemvigh-Müller.

Hun har en MBA i executive business administration og bringer mange års erfaring med indkøbs-, produkt- og private label-strategi med sig til stål- og teknikgrossistens marked-indkøb-funktion. Hun har tidligere arbejdet i virksomheder som PPG Industries, Royal Unibrew og senest Flügger, hvor hun siden 2015 har været henholdsvis head of global procurement, product management & supply chain processes.

I Lemvigh-Müller vil Dianas Wellembergs fokus være at opbygge en dedikeret private label-funktion, en ny strategi for området og et udvidet private label-sortiment. Formålet er at bygge på og styrke Lemvigh-Müllers eksisterende private label-tilbud og derigennem virksomhedens position som førende forretningspartner for industrien, byggeriet og installationsbranchen.

Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.

Kommenter artiklen (2)
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.094