23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hoyer styrker fodfæstet på det kinesiske marked

Kina er fortsat det vigtigste asiatiske marked for den danske leverandør af elektromotorer, der dog også vil etableres på andre markeder i Fjernøsten.

Efter en altomfattende repositionering af virksomheden er Hoyer-koncernen i dag en global spiller med en international strategi. Hoyer har i dag aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Polen, Benelux-landene og Kina.

- Efter vores repositionering står vi stærkere og kan tilbyde endnu bedre effektivitet i vores tilgang til kunder og partnere. Gennem oprettelsen af de to strategiske forretningsområder, Hoyer Motors og Hoyer Transmissions, har vi strømlinet virksomheden og forventer en årlig vækst på minimum 20 % frem til år 2015, forklarer Thomas Klausen, sales manager, Hoyer.

I Kina siden 2007

Hoyer Motors Asia blev etableret i Ningbo, Kina, i 2007 med det formål at kunne tilbyde europæiske kunder i Asien produkter og service af høj kvalitet. Hoyers fokus er i dag på de kinesiske og asiatiske kunder inden for marinesektoren.

- Kina fortsætter med at være vores vigtigste marked i Asien, og vores salg i Kina bidrager i høj grad til hele virksomheden. Vi har allerede udvidet vores faciliteter i Ningbo og forventer yderligere vækst i fremtiden. Vores europæiske kunder i Kina sætter pris på, at vi kan tilbyde den samme service og kvalitet som i Europa, udtaler Thomas Klausen.

Udvider med nyt kontor i Sydkorea

Selvom Hoyer ser muligheder i andre vigtige asiatiske markeder, som fx Japan og Singapore, og netop har åbnet nyt salgskontor i Busan, Sydkorea, forbliver Kina hovedfokus i virksomhedens asiatiske vækststrategi.

- Vi ser frem til at skabe nye forretningsforbindelser og kommercielle initiativer, og vi har til hensigt at være en pålidelig leverandør af marinemotorer til kunder i hele den asiatiske region. Og som virksomheden vokser, vil vi fortsat være engagerede i at styrke vores position i Kina, slutter Thomas Klausen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|