23948sdkhjf

Bila-chef: Moduler tager risiko ud og øger konkurrencekraft

Specialprojekter til udenlandske kunder sker med stor risiko. Derfor vil Bila løfte sit internationale salg med gennemprøvede produkter.

- Vi har et modulært program allerede nu, som vi er klar til at sælge ude i verden, siger direktør Ole Madsen, Bila Logistics.

Modulerne tæller en bred vifte af Bila Flex-robotceller, ni forskellige Dan-pallitizer-produkter og Reo-packs fire forskellige hovedtyper af folieviklere. De forskellige dele er ingredienserne til en end-of-line-løsning. 

Kortere levering

Et andet forhold, som skal sikre udenlandsk omsætning, er leveringstid. Groft skåret fortæller Ole Madsen, at leveringstiden cirka er halveret i forhold til et specialudviklet projekt.

- Vi undgår, at der går projekt i den. Vi har noget, som er præ-defineret, og derfor kan vi levere hurtigere, fordi vi har en udviklet produktportefølje, siger han.

- Vi skal ud at slå konkurrenterne, fordi vores produkter spiller sammen fra starten. Hvis vi kommer ind til for eksempel Danone og skal lave syv linjer helt ens, har vi noget, som kan sættes sammen.

Ole Madsen peger også på, at kunderne søger to ting; Hastighed, når beslutningen er taget, og fleksibiltet i løsningen, fordi markederne hele tiden ændrer sig.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141