23948sdkhjf

Danish Blade Service lander ordre fra svensk energigigant

Danish Blade Service har indgået en toårig rammeaftale med mulige forlængelser med Vattenfall.

Den danske virksomhed har leveret vindmøllevingeinspektion og reparationstjenester til Vattenfall i mange år, og CEO Brian Bendixen er glad for at fortsætte samarbejdet

- Vi ser aftalen som en anerkendelse af mange års samarbejde med Vattenfall onshore i DK, og vi ser frem til at udvide vores forretning yderligere med Vattenfall. Vi ser meget frem til at samarbejde med lokale site managers og vingeteamet i Vattenfall.

- Vi finder os særligt velegnet til at støtte de havvindmølleparker, der mobiliseres ud af Esbjerg, Sjælland og Sverige plus alle landvindmølleparker i Nordeuropa, hvor vores servicemontører rejser dagligt for at støtte kunder lige fra fabrikskontrol til komplekse reparationer, når møllen er installeret, fortsætter Brian Bendixen.

Danish Blade Service udvider i øjeblikket med nye reparationsmetoder og nye geografiske områder.

Tidligere CCO og kommende bestyrelsesmedlem i Danske Blade Service, Kim Wichmann-Hansen siger:

- I 2019 blev der brugt betydelig tid på vores kommercielle og teknologiske strategi og partnerskaber, og Danish Blade Service begynder nu at se succesen af dette i kombination med stærk udførelse og en ydmyg holdning og leveringsfokus til kunderne.

Udover Danish Blade Service har Vattenfall indgået rammeaftale med James Fischer Marine Service og GEV Wind Power. Tilsammen skal de tre leverandører vedligeholde og reparere vinger på Vattenfalls over 900 hav- og landmøller i England, Danmark, Tyskland, Holland og Sverige. Aftalen, som løber minimum to år, dækker 50 vindmølleparker på land og til havs.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079