23948sdkhjf

Trier Industries jagter kunder i Norge

En rundtur hos vores norske naboer skulle gerne resultere i ordrer inden årets udgang.

Salgsdirektør Dustin Paul Wilden er for nylig vendt hjem fra en rundtur i Norge. Her var han blandt andet forbi BlueFish-messen i Ålesund.

Baggrunden er, at den danske underleverandør satser hårdt på at øge sin direkte eksport.

- Norge er vores ekspansionsmarked, og vi har kigget på landet sammen med Udenrigsministeriet, udtaler Dustin Paul Wilden.

BlueFish blev afholdt i slutningen af august, og det er en messe for det norske fiskerierhverv.

- Norge investerer 1.000 mia. kr. i infrastruktur, og det er blandt andet skibsbyggeri, så derfor var jeg oppe og kigge på, om det er et segment, vi kan bevæge os inden for, forklarer Dustin Paul Wilden.

Udover besøget på messen blev det også til besøg hos et par norske virksomheder.

- Vi var på besøg hos RollsRoyce og hos to store koncerner i Oslo og har samtidig afholdt strategimøde om at komme bedre ind på markedet med den danske ambassade, fortæller Dustin Paul Wilden.

Allerede inden han forlod Norge var de første tilbud sendt afsted

- Det gik rimelig stærkt, og interessen er stor, for det vi laver. Man kan mærke, at der er gang i industrien i Norge, forklarer Dustin Paul Wilden.

Han forventer dog at skulle gøre en del mere benarbejde, før det udmønter sig i konkrete ordrer.

- Jeg håber på at kunne lande ordrer inden udgangen af året, og jeg forventer ikke, det er en stor ordre, men en ordre hvor vi lige skal prøve hinanden af, slutter han.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078