23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danske virksomheder udnytter ikke russisk potentiale

Manglende lokalkendskab og kulturelle og sproglige barrierer er de største grunde til, at danske virksomheder taber markedsandele i Rusland.












Rusland er et marked i vækst, og danske virksomheder vil hellere end gerne have del i denne vækst. Men ifølge Dansk Industri går virksomhederne ikke helhjertet ind i deres russiske satsninger. Det skriver Børsen i dag. Først og fremmest skyldes de faldende markedsandele virksomhedernes manglende lokale tilstedeværelse. - Vi har eksempler på virksomheder, der er tilfredse med en vækst på 5 eller 10 % om året. Men deres marked vokser måske 20 %, og det vil sige, at de reelt mister markedsandele. Den viden har de bare ikke fået, siger Dan Højgaard Jensen fra Dansk Industris kontor i Moskva til Børsen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.199