23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Skrammer i Legos image

De seneste års nedtur i Lego har givet ridser i lakken. Koncernens image er dalet voldsomt, viser en endnu ikke offentliggjort undersøgelse.

Det er en endnu uofficiel undersøgelse med erhvervsjournalister, der lægger sig i kølvandet på en generel tendens, og viser, at Lego har problemer med imaget.

- Alle undersøgelser peger på, at vores image er svækket blandt erhvervsledere. Så det kommer ikke bag på mig, at erhvervsjournalister har samme opfattelse, siger Charlotte Simonsen, kommunikationschef i Lego til Børsens Nyhedstjeneste.

Lego kom både i 2003 og 2004 ud med dårlige resultater, men kunne i februar fremlægge sit seneste regnskab, der igen viser overskud og vidner om bedre tider for legetøjskoncernen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095