23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Golf frem for vækst

Danske ledere bruger hellere tid på golf end på at tænke strategisk og sikre fortsat vækst.

Golfbanen trækker i de danske virksomhedsledere. Godt nok er antallet af vækstvirksomheder på et år steget med 17 procent, men ny vækst-undersøgelse fra Deloitte Videncenter og erhvervsorganisationen HTS viser, at potentialet langt fra er udnyttet.

- Masser af virksomheder tjener gode penge. De repræsenterer høje værdier for ejerne, der derfor hellere vil spille golf halvdelen af dagen, i stedet for at forøge den økonomiske risiko ved en fortsat ekspansion, siger Johnny Bihl, partner i Deloitte Videncenter, til Morgenavisen Jyllandsposten.

De 700 virksomhedsledere, der har deltaget i undersøgelsen angiver, at tid er den væsentligste grund til, at de ikke arbejder mere strategisk med forretningsudvikling.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.08