23948sdkhjf

Pressemeddelelse fra Rocla A/S

Der er sat fokus på krævende professional anvendelse i den nye palletruck med ståplatform fra Rocla.
Den nye serie af palletrucks med ståplatform er konstrueret ud fra kravet om en stærk arbejdshest, der er udholdende og kan anvendes i komplekse arbejdsområder og under krævende forhold.

TPac-serien er stærke og konkurrencedygtige palletrucks med ståplatform til anvendelse på lagre, terminaler og industrielle arbejdsområder.

TP20ac(H) truck-serien er udstyret med en stærk stabil ståplatform og behagelige lændestøtter. Maskinen tilbydes i forskellige modeller afhængig af anvendelse og kundebehov.

TP20ac modellen er en stærk maskine til daglig anvendelse på lagre, terminaler og produktionsområder. Den tungere model, TP20acH, er en ekstrem stærk arbejdshest til meget krævende applikationer.

Maskinen er konstrueret til at kunne klare meget tunge løfteopgaver og er ideel til længere køreafstande på store lokationer.

Begge modeller er udstyret med AC-drevet motor, der giver meget gode køreegenskaber og minimal vedligeholdelse.

Palletruckens mulighed for præcise og justerbare køreparametre sørger for pålidelig og sikker anvendelse af maskinen i forskellige funktioner. Lændestøtterne er højt placerede, så de giver god støtte og kørekomfort.

I konstruktionen af chassiset har fokus været på at udvikle en maskine med stabile køreegenskaber der samtidig kan klare hårde arbejdsmiljøer og krævende professionelt brug.

Adskillelige nye optioner til skræddersyning af din maskine
Et stort udvalg af forskellige optioner gør det muligt at skræddersy trucken i henhold til kundens behov. Trucken er praktisk at anvende og optimal i sin anvendelse og gør dermed arbejdet lettere og effektivt.

Den nye TP20ac og TP20acH kan leveres med omfattende tilvalgsmuligheder, som f.eks. elektrisk servostyring, kørehastighed på 12 km/t, PIN-kode, frysehusmodificering, hurtigt batteriskift, batteriskiftevogne, lastgitter, fast ståplatform med rygstøtte, fast ståplatform med sideskjold for bare at nævne nogle af mulighederne.

En af de mest spændende optioner er muligheden for at få påsat kundens eget firmanavn eller logo på trucken.

Rocla er et finsk baseret firma, der producerer ”warehouse” materiel og Automated Guided Vehicles/førerløse trucks.

Roclas internationale netværk strækker sig fra Europa til Østen og Nordamerika. Rocla fokuserer på at tilpasse og udvikle kundeorienterede produkter inden for internt transportmateriel samt en effektiv produktion og udvikling.

Kilde: Pressemeddelelse fra Rocla A/S.

Kommenter artiklen
Job i fokus