23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Indien er fremtidens vækstmarked

Først var det Rusland, og nu er det Indiens tur. Danske virksomheder er parate til at tage del i det forventede indiske forbrugsboom.

Der er ved at komme gang i det indiske forbrug, og danske virksomheder, blandt andet Bang & Olufsen, er i fuld gang med at etablere sig på det, der forventes at blive fremtidens største vækstmarked.

Det er Indiens middel- og overklasse, der med en købekraft på vest-europæisk niveau, sparker gang i forbruget og dermed også økonomien.

Desuden er der ikke noget land i verden, der har så mange unge under 25 år som Indien, og det er dem, der får den største fremgang i købekraften, fremgår det af Dagbladet Børsen.

Indien er dermed ikke kun interessant som outsourcing-land, men også et marked virksomheder skal have del i alene på grund af landets enorme størrelse.

- Et så stort marked med en vækstrate, der er to-tre gange så høj som i Europa kan ingen virksomhed ignorere, siger handelsråden på den danske ambassade, Ole Lindholm, til avisen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125