- Vi har udelukkende fået ros for vores arrangement. Det gælder forholdene, programmet og ikke mindst speakerlisten, siger RoboBusiness Europes media- og eventmanager Kim Frederiksen.
- Den umiddelbare feedback vi har fået, har været overvældende positiv, siger han til AutomationsFokus.
Et af Robobusiness Europes erklærede mål var at skabe nye forretningsforbindelser for deltagerne.
Og det, er Kim Frederiksen overbevist om, lykkedes til fulde.
- Nystartede robotvirksomheder har skabt kontakt til de mere etablerede, offentlige organisationer har mødt nye private samarbejdspartnere, og dansk robotteknologi og –innovation er kommet på verdenskortet, siger han.
Deltagermæssigt var målet hundrede stande. Det blev nået. 142 blev taget i brug og fyldt op med droner og robotter.
Hos RoboBusiness er man gået i gang med evalueringen, som blandt andet omfatter kontakt til samtlige udstillere.
- Vi vil ikke nøjes med at udsende spørgeskemaer til deltagerne, så vi er i gang med at ringe rundt, siger en glad media- og eventkoordinator, som dog allerede nu kigger fremad mod næste års RoboBusiness Europe event:
- I 2017 foregår det hele i Holland, og vi satser stort. Blandt andet vil vi have såvel udenrigsministeriet og eksportrådet med ind over arrangementet.
