23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Festo: Ny aftale skal løfte salget 10 procent

Der er forventninger om solid vækst hos Festo efter indgåelse af nyt strategisk samarbejde med Lemvigh-Müller.

Det nye strategiske samarbejde med Lemvigh-Müller om salg af samtlige Festos produkter skal efter planen afspejle sig direkte i Festos omsætning.

Det slår Festo’s salgschef John Brorup Jensen fast.

- Vi satser på at løfte Festo’s salg i Danmark med 10 procent, fordi vi med denne her aftale kommer bredere ud i markedet, og fordi vi skaber øget tilgængelighed, siger han.

LÆS OGSÅ: Festo og Lemvigh-Müller indgår samarbejde

Det er specielt Lemvigh-Müllers 100 personer store sælgerkorps, brede salgskanal og forskellige dynamiske lagerløsninger, der skal styrke Festos salg af både elektriske og pneumatiske løsninger og komponenter.

- De store industrikunder bruger ikke længere særlig meget tid på indkøb, siger John Brorup Jensen og henviser til, at der i i industrien i stigende omfang samarbejdes med de store industrigrossister om intelligente lagerløsninger.

- Eksempelvis får vores kunder med denne aftale mulighed for at opbygge et kundespecifikt lager hos Lemvigh-Müller. Det er en mulighed, vi heller ikke kan tilbyde i dag, siger John Brorup Jensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.096|instance-web01