23948sdkhjf

Global satsning med vækst-effekt

Den vestsjællandske produktionsvirksomhed DBI Plastics Group mærker nu for alvor effekten af en global strategisk satsning.
Siden 2. kvartal 2013 har virksomheden haft en vækst på 15 %. DBI Plastics Group har især kapret markedsandele på det amerikanske og asiatiske marked, hvor der er arbejdet målrettet med at skabe synergi i globale partnerskaber. Men også i Europa, hvor blandt andet BMW, VW, Fiat og Daimler er stærke samarbejdspartnere, er væksten sat ind.

"Opsvinget startede for vores vedkommende sidste år, og vi har siden starten af 2013 ansat over 20 medarbejdere. Under krisen gennemførte vi en offensiv go-to-market strategi og udviklede et ambitiøst investeringsprogram med udvidelse af produktionskapacitet og ansættelse af fag-specialister med spidskompetencer inden for vores felt. Man kan sige, at vi tog forskud på glæderne og brugte de stille år på at udvikle, investere og mande op", siger adm. direktør Hans Hellstrøm Henningsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079