23948sdkhjf

Lavpris-produkt til dansk e-læring

Det danske e-læringsfirma IMS Learning introducerer billigt e-læringsprodukt til Danmarks virksomheder. Dermed sætter virksomheden sin lid til det brede marked.
For få måneder siden advarede Dansk Handel & Service om, at manglen på simple standardløsninger og høje priser begrænser brugen af e-læring i danske virksomheder. Dette har nu fået en af markedets største spillere, IMS Learning, til at ændre forretningsstrategi, fremgår det af Computerworld Online.

IMS Learning vil fremover også satse på landets små og mellemstore virksomheder ved at relancere produktet ”Powerlearn”, som gør det muligt for virksomheder selv at designe et e-lærings-forløb ud fra fastlagte skabeloner og pædagogiske principper.

- Det, vi nu tilbyder til de små virksomheder, vil have kostet en halv million kroner for et år siden. Vi vil gøre det fleksibelt for de små virksomheder at komme i gang. Normalt skulle man have mange flere ansatte for at kunne bruge sådan et værktøj, siger Søren Sander, adm. direktør hos IMS Learning til Computerworld Online.

IMS Learning er en af de danske pionerer inden for e-læring og omsatte sidste år for 18 millioner kroner. Virksomheden lagde ud med at satse på Danmarks 50 største virksomheder, men bredte i løbet af 2003 sin fokus ud til de 500 største virksomheder, fremgår det af Computerworld Online.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064