23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bila åbner ny afdeling

Som en del af en større vækstplan åbner Bila en ny serviceafdeling i Fredericia. Målet er at tilbyde kunderne et endnu højere serviceniveau gennem hurtigere responstid og større nærhed.

Hovedafdelingen på Mors er samlingspunktet for de 21 medarbejdere i Bilas serviceafdeling, men planerne om en afdeling i trekantsområdet har længe været på tegnebrættet. De sidste måneder er gået slag i slag, og den nye afdeling er blevet en realitet pr. 1. maj. Kim R. Andersen, servicechef hos Bila, fortæller:

- Med den nye afdeling i Fredericia har vi mulighed for at komme endnu tættere på vores kunder. Vi kan være på de fleste adresser i Danmark indenfor en times kørsel og har derved kortere rejsetid.

Selvstændig afdeling

Afdelingen vil fungere som en selvstændig afdeling med serviceteknikere med store faglige kompetencer indenfor mekanisk, elektrisk og software-vedligeholdelse og -service. Afdelingen kan servicere alle processer i en automatiseringsløsning.

- På sigt vil Fredericia afdelingen være lagerførende med vitale reservedele. Koordinatorer og den overordnede ledelse vil stadig sidde på Mors, og skal der udføres større værkstedsopgaver, vil de blive udført i afdelinger med eget værksted, udtaler Kim R. Andersen.

- Vi oplever øget efterspørgsel og har brug for flere medarbejdere til at varetage serviceopgaverne fra kontoret i Fredericia. Vi søger både mekaniske og software serviceteknikere, afslutter Kim R. Andersen.

Den nye serviceafdeling har lokaler på Entreprenørvej 5, 7000 Fredericia. Bila Service ser i øjeblikket på andre muligheder for decentrale afdelinger, som den nye afdeling i Fredericia.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web03