23948sdkhjf

Pressemeddelelse fra Kemppi A/S

Kemppi lancerer nyt svejseanlæg, Weldforce. Anlægget er det mest kraftfulde og hårdføre, Kemppi hidtil har haft i sortimentet. Det er specialudviklet til meget krævende opgaver og hårdt slid.
LÆNGERE LEVETID MED DOBBELTVÆGGET TRÅDBOKSE

WeldForce er et kraftfuldt og hårdført MIG/MAG svejseanlæg, specielt udviklet til krævende arbejdsopgaver og hårdt slid. Som noget helt nyt er trådboksene konstrueret med et dobbeltvægget, stødsikkert PE-kabinet. Det reducerer slitagen, og forlænger levetiden.

De nye WeldForce anlæg er udstyret med den nyeste digital-regulerede svejseteknologi, så de er nemme at betjene og indstille nøjagtigt på de valgte parametre. Samtidig giver det mange muligheder for at variere og tilpasse lysbueprocessen.
WeldForce anlæggene bygges op af de moduler, der bedst dækker den enkelte kundes behov. Der kan blandt andet vælges mellem tre strømkilde-styrker (350A, 450A, 550A) og fire forskellige trådbokse – afhængig af strømstyrke. Det er også muligt at vælge mellem 200 eller 300 mm trådspoler, ligesom aflastningsarm med beskyttelsesramme, ophæng i svingarm og meget andet fås som ekstra udstyr.

WeldForce er Kemppi´s nye hårdføre, modulbygget MIG/MAG-anlæg til svejsning både inden for i værkstedet og udendørs. - WeldForce er en fremtidssikret løsning til virksomheder, som har behov for enten robust, kraftfuldt standard MIG-svejseudstyr eller mere avanceret udstyr med synergisk MIG-svejsning, forklarer Kemppi´s direktør i Danmark, Steen Bergstrøm, der allerede har oplevet efterspørgsel fra danske kunder efter de nye anlæg.

For yderligere information:
Kemppi A/S