23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Grossistkæmpe har støbt fundamentet til fremtidens vækst

Lemvigh-Müller satte i 2021 en ny strategi i søen, og den har styrket grossist-koncernen markant, fortæller administrerende direktør Christian Søgaard-Christensen

Efter sommerferien er Lemvigh-Müller klar til at sætte en ny strategiproces i gang, der skal tegne retningen for grossistkoncernen i de kommende år.

Den nuværende strategi, kaldet LM 4.0, blev lanceret i 2021, og har dermed været pejlemærket gennem en særdeles omskiftelig periode med blandt andet corona, krig i Ukraine, stigende inflation og renter, og sidenhen generel økonomisk afmatning – alt sammen aspekter, der påvirker Lemvigh-Müllers kunder i byggebranchen og industrien.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14