23948sdkhjf

Q-Interline indtager nyt land

Q-Interline har solgt det første måleinstrument til in-line måling af frisk mozzarella til Brimi i Norditalien.

Kunden har først testet Q-Interlines Quant laboratorieinstrument som proof of concept og efterfølgende installeret en InSight Pro-løsning i en testperiode. Testperioden er nu afsluttet succesfuldt, og Brimi har netop underskrevet en aftale om endeligt køb af InSight Pro-analyseløsningen til måling af deres mozzarella produktion in-line.

Q-Interline har stor erfaring med måling af mozzarella in-line fra flere installationer i Danmark og Tyskland, hvor nuværende kunder opnår bedre og mere bæredygtig udnyttelse af råmælken. Italien er hjemland for mozzarella og andre bløde oste, og gennembruddet i Italien understreger Q-Interlines position inden for procesmåling direkte i produktionen.

- Kunden startede med at teste vores analyseinstrument Quant med Petri Sampler at-line og flyttede efter nogle måneder testen til in-line for at måle deres produktionsproces. På baggrund af denne test, vælger de at købe vores in-line-løsning. Det viser, at de er overbeviste om løsningen, hvor de har planer om at installere to målepunkter til samme instrument, hvilket er en unik mulighed med vores InSight Pro-løsning, siger CEO Martin R. Henriksen, og fortsætter:

- Italien er et enormt vigtigt marked for os at få hul på, fordi det er et af de lande med flest mejerier i Europa.

Med dette salg udvider Q-Interline sit marked til 43 lande.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094