23948sdkhjf

Nyt om navne: Dansk problemløser styrker Kukas kundeservice

Kuka Nordics bestræbelse på at udvide sin kundeserviceafdeling fortsætter.

Nu er teamet blevet forstærket med endnu en servicetekniker: Björn Gjerulff Lillegard, som har base i Silkeborg.

– En erfaren tekniker, med stort fokus på at løse problemer, det føles godt at have kunnet binde ham til teamet, siger kundeservicechef Elin Hybert.

Björn Gjerulff Lillegard kommer fra en stilling som servicetekniker hos schweiziske Kardex Remstar, specialiseret i blandt andet software og logistikløsninger.

– Jeg har arbejdet med automation siden 2011. Primært har jeg lavet fejlsøgning i brancher som fødevare- og møbelfremstilling, siger han.

Kuka Nordic har det seneste år foretaget flere investeringer i sin kundeserviceafdeling. Ifølge Elin Hybert handler det i bund og grund om at gøre det bedste for kunderne, og altid være ved hånden med de rigtige kompetencer, når der er behov for det.

– Robotterne i sig selv er kun en del af det, vi leverer her på virksomheden. Det er kunderne, der giver os vores eksistensberettigelse, og at producere god service er en afgørende del af vores mission, siger hun.

Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Plastkoncern købte stort ind og sikrede millionfremgang
Skaf en ny kollega og scor 20.000 kroner i bonus
Green Power Prisen 2023 går til ...
Ugens rokader del 2: Nye ansigter hos Logitrans, Sealing Systems, Wila...
FLSmidth på amerikansk opkøb
Producent af landbrugsredskaber har fuld ordrebog – men efter sommer ser det mere tåget ud
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094