23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bila runder milepæl

Det nordvestjyske automationshus har ansat medarbejder nummer 100 i sin serviceafdeling. Det oplyser Bila på sin hjemmeside.

Ifølge Bila er det et tydeligt bevis på, at serviceorganisationen spiller en stadigt større rolle.

- I de sidste 10 år er virksomheder blevet langt mere afhængige af produktionsapparaternes oppetid. Står anlæggene stille, skal det fikses her og nu. Ellers kan kunderne ikke klare deres kapaciteter. I dag kører mange produktioner 24/7, og hvert minut, det står stille, kan have kæmpe betydning, udtaler Michael Andie Pedersen, director of global service hos Bila, på hjemmesiden.

Han mener også, at boomet i serviceorganisationen skyldes, at det udstyr, der installeres bliver stadigt mere komplekst.

Bila Service servicerer alt fra simpelt, mekanisk udstyr til højteknologisk, nyudviklet automationsudstyr, og der forventes et sandt boom i afdelingen i de kommende år. For to år siden havde Bila 80 servicemedarbejdere, men det forventes, at den nuværende stab vil blive fordoblet i løbet af de kommende tre-fem år.

Se nøgletal for: {{ company.name }}
Fremtidens Automation Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062