Strategi for din messe. - Er det virkelig nødvendigt?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Expression ApS

Strategi for din messe. - Er det virkelig nødvendigt?

Jeg får efterhånden ret ofte spørgsmålet: "Er det virkelig nødvendigt at lave en strategi/plan for min messedeltagelse".


Hvortil jeg altid svarer: Ja!


"Men, det er så tidskrævende".
Ja, men det er tid og i sidste ende penge, der er godt givet ud.

En messe kræver en indsats både før, under og efter messen.
Men, hvis du bruger messer rigtigt, kan det være den vigtigste del af hele din markedsføringstrategi.
Fordi...


Det vil udvikle din forretning - hvis det er rigtigt udført vel at mærke!
Udover, at du selv sagt får vist dine produkter og ydelser, kan du undersøge markedet, herunder konkurrenter, kunder og deres behov og forretningsrelationer.
Men hvad skal jeg have med i min messestrategi?

1. For det første; hvad er dit forretningsmæssige fokus?
Hvilke ydelser og/eller produkter understøtte dette? Det er essentielt for opbygningen af standen.


2. For det andet, hvad er dine mål med messen?
Sæt dig nogle klare og specifikke mål, som involverer alle tilknyttede medarbejdere. Hvor mange nye kunder, vil du have? Hvor mange produkter/ydelser, vil du sælge. Eller hvor mange nye leads vil du få? Sørg for en klar rolle- og ikke mindst ansvarsfordeling - det giver de bedste resultater.


3. For det tredje, husk at nurse relationerne
Inviter kunderne inden, genskab gamle kontakter og være klar til at tage imod kunderne og deres udfordringer på en engageret måde.


Kontakt mig nu på tlf. 6165 3597 eller hh@expression.nu, fordi jeg kan hjælpe dig med din messestrategi - eller hvis du mangler materialer af den ene eller anden art til efterårets messer. Jeg ved, hvad der virker.
Vi er eksperter i konkrete individuelle nye løsninger, der løfter din messedeltagelse til nye højder...

Mvh Henrik
hh@expression.nu / mobil. 6165 3597
***
P.S. Messer kan være spild af tid og penge.
Altså, hvis du ikke ved, hvad du vil opnå på messen og ikke har nogle specifikke mål.
Brug tid på at planlægge din næste messedeltagelse og husk at følge op på de kontakter, du får skabt.
Rigtig god messe.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Expression ApS

Slåenvænget 6
8660 Skanderborg
Danmark
Expression ApS

Billeder & videoer

Løsning 2 Stor stand 10x7 meter

Send til en kollega

0.117