Mød den nye salgskaptajn for stål og teknik

| Medlemsnyhed | Indrykket af Lemvigh-Müller A/S

Det er arbejdet med at motivere og inspirere mennesker, der driver Christian Herbert, Lemvigh-Müllers kommercielle direktør med ansvar for alt salg.  

 

Christian Herbert er Lemvigh-Müllers nye mand i spidsen for alt salg. Det har han været siden 1. april i år, hvor han tog kasketten som salgskaptajn på hos den store stål- og teknikgrossist. Hans officielle titel er ’kommerciel direktør – og den er også ny. Lemvigh-Müller er bygget op omkring en ståldivision og en teknikdivision, og historisk har de to divisioner haft hver sin direktør i spidsen for salget af henholdsvis stål og tekniske artikler.

Men nu er salget altså samlet hos den nye kommercielle direktør.

Christian Herbert ser opgaven med at skabe bedre salgsmæssig sammenhæng på tværs af Lemvigh-Müllers to divisioner som ”en udfordring i ordets mest positive forstand”.

Hvorfor er udfordringer en positiv ting?

"Fordi de udgør en stærk drivkraft i forhold til at skabe forandring, og det er i forandringen, at dynamikken og de nye ideer opstår. Når man tager springet ud over den velkendte dagligdag og ser tingene på en ny måde”.

Hvor godt er Lemvigh-Müller gearet til forandring?

"Jeg oplever en stor selvindsigt og vilje til at analysere og arbejde med sin egen rolle hos den enkelte Lemvigh-Müller-medarbejder. Det er et rigtig godt udgangspunkt at have i en verden og et marked, som forandrer sig meget hurtigt”.

Hvor ligger Lemvigh-Müllers muligheder i fremtidens grossistmarked?

"Vi ved rigtig meget om det marked, vi agerer i, og de produkter og brancher, vi handler med. Vi har stor erfaring, enorme mængder data og dermed også store muligheder for at forudsige, hvad vores kunder i installationsbranchen, industrien og byggeriet har brug for, og hvad de får brug for. Det giver os store muligheder for at udvikle forretningen yderligere i fremtiden”. 

Hvad kan Lemvigh-Müller konkret gøre for at forberede sig på fremtiden?

"Blandt andet skal vi sikre os, at vi får tilstrækkeligt nyt input udefra. Vi har masser af erfaring, og det er rigtig godt, men vi skal også være parate til at omfavne den nye verden og de muligheder, den fører med sig. Og så skal vi blive bedre til at arbejde som én organisation med et fælles mål. Det er alt sammen opgaver med fokus på mennesker, og arbejdet med at motivere og inspirere mennesker har altid interesseret mig”.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Lemvigh-Müller A/S

Stationsalleen
2730 Herlev
Danmark
Lemvigh-Müller A/S

Send til en kollega

0.11