83 % af virksomhederne tjener direkte på design – vind markedsandele nu
Fra ny spiller til stærk position – på rekordtid
Design kan accelerere det at vinde markedsandele, når det kombinerer æstetik, funktionalitet og brandfortælling. Ønskebørn Stork Barnevogn blev udviklet til at forene sikkerhed, komfort og nordisk designæstetik – og det betalte sig. Artlinco stod for alt fra ide og research - til produkt og brand strategi.
Da Ønskebørn ønskede at tage en stærkere position i markedet, blev design brugt målrettet til at skabe en barnevogn, der kombinerede høj sikkerhed, komfort og nordisk æstetik. Resultatet var ikke blot et produkt, der begejstrede kunderne, men en løsning, der på kort tid tog 19 % af markedet på bare 6 måneder
Den stærke sammenhæng mellem design, brand og funktion har skabt loyalitet, præference – og tydelig vækst.
Design alene skaber ikke succes – men brugt rigtigt forener det brugerindsigt, teknologi og forretning. Det er sådan, vi arbejder.
Vil du vide mere om, hvordan design og innovation kan gøre en forskel for din virksomhed? Så tag fat i os.
Læs mere i vores case