23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Metal Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Hverdagen som servicetekniker i Team Mouritsen

Emil og Søren er begge serviceteknikere her hos Mouritsen, og de er begge enige om, at Mouritsen A/S er en rigtig god arbejdsplads. Men hvad ligger der til grund for det, og hvilke opgaver varetager de som serviceteknikere? Det kan du blive klogere på i videoen. 

Teamets fornemmeste opgave er at hjælpe kunderne bedst muligt med service og løbende vedligehold af deres udstyr. Emil arbejder primært med service og vedligehold af malerudstyr, og for ham er det vigtigt, at kunderne altid har de nødvendige reservedele på hylderne, så de altid kan opretholde de gode oppetider. 

Ligesom resten af serviceteknikerne i Team Mouritsen betyder det meget for Søren at levere et godt kvalitetsarbejde. Han bruger derfor gerne ekstra tid hos kunden for at sikre, at alt fungerer optimalt.    

Emil og Søren er begge enige om, at hos Mouritsen A/S er alle altid klar til at hjælpe, hvis der er behov for det. 

”Vi kan altid gå tilbage til vores bagland,” siger Emil. 

Se videoen, og hør mere om, hvordan det er at arbejde hos Mouritsen. 

Du kan også læse artiklen om Bent, der kører fra Esbjerg til Grønland for at hjælpe kunderne.

Mouritsen A/S
Lanciavej 13
7100 Vejle
Vejle Kommune
Danmark
CVR nummer: DK30207955

Kontaktperson

MS&I
Mouritsen Salg & Information
+45 75554664 mail@mouritsen.com
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web04