TÆNK effektivitet... Det gør vi... Produktionsstyring
TÆNK effektivitet.... Det gør vi.... Standard apps med styringsfunktioner, du IKKE finder i basis Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vi har lavet dem til den moderne produktionsvirksomhed.
NAVEKSA tilbyder 4 forskellige løsninger som anvendes sammen med Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Vores løsninger er også tilgængelige i en Microsoft Cloud løsning.
ShopFloor
En effektiv løsning til produktionsplanlægning samt selvbetjent operatør udførelse – papirløst.
”Løsningen har givet os værdifuld ordrestatus information i realtid, samt operatør job-selvbetjening”
CadConnect
En alt-i-en-løsning til oprettelse af produktionsdata; f.eks. fra CAD-systemet.
”Oprettelse af produktionsdata tager nu kun en brøkdel af den tid, det gjorde før”
ItemPlanning
En alt-i-én logistik disponeringsløsning for varetilgængelighed og mangelstyring og -kontrol.
”’Hvornår kan vi levere’ oplysninger er kun et par klik væk, og det er vigtigt i betjeningen af vores kunder”
MakeToOrder
Den nemme måde at re-planlægge start / slutdato på kørende produktionsordrer.
”Dette værktøj er uundværligt, når man re-planlægger igangværende produktionsordrer”
Dansk udviklede løsninger siden 2008. Tilfredse kunder i 15 lande. Læs mere på www.naveksa.com