Her får du værktøj 3 til SOSWEB-værktøjskassen - "Registreringer"
Husk at SOSWEB er fleksibelt og opbygget i moduler, så du kan vælge de områder, der giver netop jeres virksomhed udbytte i arbejdet med arbejdsmiljø, miljø og kvalitet – uanset virksomhedens størrelse.
Værktøjet ”Registreringer” anvendes til at registrere hændelser/afvigelser/ulykker/ligeved-ulykker m.m.. Der er mulighed for at dokumentere situationen med et billede.
Det er let at foretage indrapporteringen fra en pc og endnu lettere fra en smartphone eller tablet via den helt nye app til systemet.
Foruden ”Registreringer” indeholder app’en også ”Kemi”, ”Teknisk udstyr” og "Booking af udstyr"
Systemet kan sættes op til automatisk at advisere den ansvarlige ved indrapporteringer.
Med ”Registreringer” opnår virksomheden følgende:
- Hurtig behandling af indrapporterede hændelser eller afvigelser - minimerer risikoen for produktionsstop og ulykker
- Afvigelser i forhold til kvalitet registreres, så krav til produktet eller leverancen overholdes, og spild minimeres
- Med app'en kan alle virksomhedens brugere af SOSWEB hurtigt indrapportere via mobil eller tablet
Håndteringen af en registreret hændelse kan desuden let videreføres til opgavemodulet, som vi præsenterede for nyligt som værktøj 2.
Du kan også læse om opgavemodulet her.
Kan du ikke vente?
Kan du ikke vente med at blive introduceret til de resterende værktøjer, så kan du i mellemtiden gå ind på hjemmesiden www.sosweb-info.dk og læse mere.
Kontakt os, hvis du allerede er klar til en uforpligtende demonstration af systemet, eller hvis du har nogle spørgsmål.
Kontakt os på:
Telefon 66 17 34 55
Mail: info@avidenz.dk