23948sdkhjf
Del siden
Annonce

FXA: Industriens content marketing bureau

Industriens virksomheder skal omstille til den digitale virkelighed

Omstændighederne for industrien har ændret sig det seneste årti. Alle har adgang til hurtigt internet, og kunder vil i de fleste tilfælde selv undersøge markedet grundigt, før de overhovedet nærmer sig en sælger.

Alle virksomheder der ikke er blevet digitaliseret og har en stærk, synlig profil online, bliver efterladt i vejkanten. Hvis kunderne ikke kan finde dem online, når de skal bruge dem, glemmer de dem. Det siger sig selv.

HubSpot som digital løftestang 

Der er mange måder gå til en digitaliseringsproces. Og mange udbydere af værktøjerne. En af de mest succesfulde er uden tvivl HubSpot som FXA er partner med. Udover at tilbyde et fuldt udflæsket CRM-system, grundlaget for en digitaliseret virksomhed, tilbyder de det også ganske gratis, uden binding og uden begrænsning.

Partner og direktør i FXA, Peter Lindström udtaler, "HubSpot indeholder alle de nødvendige redskaber for at drive marketing, salg og service samt et CMS til at bygge og vedligeholde hjemmesiden. Alt sammen i en og samme brugerflade."

Brug mere tid på det, der virker

HubSpots CRM er gratis – de andre funktioner har en pris. En pris der dog er fuldt berettiget, mener Peter Lindström. 

"Vi ser mange, der vælger at stykke en digital platform sammen af mindre og billigere løsninger som Wordpress og Excel, men som regel finder de ud af, at de mangler en eller flere funktioner, de er nødt til at tilkøbe hen af vejen. Resultatet er at deres data er spredt i alle fire verdenshjørner med stor risiko for uoverensstemmelser. I sidste ende er HubSpot sikrere, billigere og kan mere," fortsætter han. 

"Desuden er det meget nemmere og hurtigere for den enkelte medarbejder at finde rundt i virksomhedens data, når vedkommende kan tilgå det hele på samme sted."

Det betyder, at virksomheden kan bruge mindre tid på løse digitale hovedpiner og i stedet bruge tiden på at øge virksomhedens omsætning. 

Specialister i at rykke de tunge B2B-profiler

Med kunder som Dansand, Egholm, PJM og mange andre i bogen ser FXA sig som industriens bureau. 

"Hvis man vil arbejde seriøst med digitalisering som industrivirksomhed, kræver det at man finder nogen der er vant til færdes i industriens verden. Det forudsætter konkret erfaring med de udfordringer og problemstillinger, der findes i industrisektoren samt et øje for integration af salg og marketing i praksis," ifølge Peter Lindström.

"Vi arbejder med et højt fokus på data, digitalisering og målbarhed. På den måde ved vi præcis hvad, der virker, og det gør vores kunder også".

På FXA's hjemmeside finder du et overblik over ydelser og priser.

FXA A/S
Park Allé 15
8000 Aarhus
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK29815437

Kontaktperson

KK
Kristian Krøyer
kks@fxa.dk

Send til en kollega

0.031