Kategorier
Indryk kompetence nu!

Skarp på de sociale medier, så kig her

Tilbydes
Oprettet
Udløber
1. september 2016
Mange virksomheder har hørt om vigtigheden af at være til stede på de sociale medier og kæmper en kamp for at få ”bare” 100 følgere, men hvordan benyttes de sociale medier effektivt så det ender med et salg.

Den sociale medie jungle
Google+, Linkedin, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram er blot et udvalg af de sociale medier, som findes og dem som benyttes mest i Danmark. Hvilket medie der er bedst til din virksomhed afhænger af din målgruppe.

Tag springet
Der kan virkelig være noget at hente i form at øget synlighed af din virksomhed. Du skal bare tage springet. Lav en simpel strategi - start f.eks. ud på et enkelt medie og giv dette fuld opmærksomhed frem for at vælge flere medier, som du kun kan fokuserer halvt på.

Før du vælger et socialt medie er det vigtigt blandt andet at have følgende afklaret:
Hvem er din målgruppe og hvilke platforme bruger de?
Hvad er formålet med brugen af dit sociale medie?
Overvej med hvad og hvor ofte siden skal opdateres.
Sæt et konkret mål for det sociale medie

Vejen til flere kunder
Ved at bruge et socialt medie i din marketingplan kan/skal det supplerer andre marketingaktiviteter i virksomhed. Ligesom det sociale medie er en forholdsvis billig marketing løsning, som kan ramme en meget stor målgruppe, hvis det bruges effektivt.

Vi kan hjælpe
Hvis du ønsker mere viden eller ønsker hjælp til hvordan din virksomhed kan få implementeret de sociale medier i din marketingplan, så kontakt kdmarketingsupport. Vi kan hjælpe med en strategi for dine sociale medier. Læs mere her kdmarketingsupport.dk



Udbyder
kdmarketingsupport
Videnpark Trekantområdet
Vesterballevej 5
7000 Fredericia
Danmark

Karina Davids
Telefon: +45 20782040


Se hjemmeside
Se flere kompetencer
Se hele profilen
Kontakt udbyder

Send til en kollega

0.439